وریفای (احراز هویت) حساب بایننس
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 3

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 847
:: باردید دیروز : 640
:: بازدید هفته : 3411
:: بازدید ماه : 3295
:: بازدید سال : 41147
:: بازدید کلی : 1667047
وریفای (احراز هویت) حساب بایننس

آموزش تایید حساب بایننس (وریفای بایننس)
امتیاز 5.00 از 5 امتیاز مشتری 2 (نظر کاربر 2)
تایید اکانت بایننس با کمک کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مجاز و همچنین کشورهایی که در بایننس مشکلی ندارند و به راحتی می توانند بدون محدودیت در بایننس کار کنند.
تنها کاری که باید انجام دهید این است که متن کامل و ویدیوی زیر را مشاهده کنید، سپس برای اطلاعات اولیه ثبت نام (در صورت انجام)، نام انگلیسی، تاریخ تولد و عکس به آیدی تلگرام BitcoinVF بروید. مراحل ساخت شناسنامه یا پاسپورت تقریباً 24 ساعت طول می کشد و طبق ویدیوی زیر اطلاعات مربوط به محل و عکس شناسنامه یا پاسپورت را برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید به راحتی هویت خود را تأیید کنید. اگر سوالی دارید از آیدی تلگرام BitcoinVF بپرسید.

وریفای حساب بایننس با کارت شناسایی و پاسپورت کشورهای مختلف امکان پذیر است. در این مقاله کارتی را به شما معرفی می کنیم که نیازی نیست نگران احراز هویت در صرافی بایننس باشید. امروزه صحبت های زیادی در مورد احراز هویت بایننس اکسچنج وجود دارد، چه چیزی در مورد احراز هویت ما را نگران می کند؟ بایننس به قدری با کاربران سختگیر شده است که ممکن است حساب شما مسدود شود و ممکن است همین الان که این مطلب را می خوانید نیاز به احراز هویت داشته باشید. در این آموزش نحوه تایید اکانت خود را در دو نسخه دسکتاپ و موبایل به شما آموزش می دهیم.

البته، ممکن است بخواهید برای تجارت و حفظ امنیت دارایی های خود یا شکستن محدودیت های معاملاتی، امنیت حساب خود را افزایش دهید.در این مقاله نحوه احراز هویت در بایننس را به شما آموزش می دهیم که تمامی مراحل پس از دریافت کارت شناسایی شما امکان پذیر است.
صرافی Bainance در سال 2017 شروع به کار کرد و توسط Changpeng Zhao و تیمش تأسیس شد. بایننس یک بورس چینی است و پس از 2 سال طرفداران بسیاری از نقاط مختلف جهان پیدا کرده است. بایننس در زمان آغاز به کار خود به حجم بالای معاملات روزانه معروف بود که مهم ترین دلیل توسعه این بازار سهام است.

چرا باید در احراز هویت حساب بایننس کنیم؟

یکی از سوالات متداول مخاطبان فارسی بایننس این است که چرا باید وارد بایننس شویم؟ پاسخ این سوال در چند سطر زیر داده خواهد شد و به طور کلی در این قسمت دلایلی که چرا باید احراز هویت در بایننس انجام شود را بیان می کنیم:

1. طبق قوانین مالی جهان
افرادی که در سراسر جهان شناخته شده هستند و ما به آنها سیاست گذار مالی می گوییم، قوانین و شرایطی را برای کاربران تعیین کرده اند که امنیت مالی را افزایش داده و از کلاهبرداری و سوء استفاده جلوگیری می کند. به عنوان مثال می توان به مفاد KYC (شناسه مشتری) و AML (ضد کاوش پول) اشاره کرد که باید از همه بازارهای رمزگذاری شده پیروی کند. احراز هویت نیز در این قوانین وجود دارد و ممکن است این یکی از اهداف شما برای احراز هویت بایننس باشد.

2. افزایش امنیت
ممکن است نگران حساب Bainance Exchange خود باشید و قصد دارید امنیت حساب خود را افزایش دهید. همانطور که احراز هویت را انجام می‌دهید، اعتبارنامه‌هایی مانند جزئیات حساب بانکی تغییرناپذیر است و به شما این اطمینان را می‌دهد که هیچ‌کس جز شما نمی‌تواند به حساب Bainance شما دسترسی داشته باشد.3. دسترسی به چندین ویژگی
شما احتمالاً از محدودیت های حساب عادی Bainance آگاه هستید. ثبت نام و فعال سازی Google Authenticator و… تنها بخشی از اطلاعات ارائه شده به Bainance است و به نوبه خود محدودیت هایی در تجارت شما دارد. Bainance همچنین برای خلاص شدن از شر این محدودیت ها ، احراز هویت را در مسیر کاربران قرار داد. افرادی که به سادگی برای Bainance ثبت نام می کنند محدودیت های زیر را دارند:

محدودیت حساب در مرحله دوم تأیید اعتبار به 50،000 دلار در روز و 500000 دلار در ماه افزایش می یابد و می تواند روزانه 200 بیت کوین را پس بگیرد. احراز هویت کامل همچنین محدودیت های معاملات را به 200000 دلار در روز و 2 میلیون دلار در ماه افزایش می دهد. خرید شناسه تمام محدودیت ها را حذف می کند و شما قادر خواهید بود به راحتی و بدون هیچ محدودیتی تجارت کنید.

یادداشت های احراز هویت در صفحه bainance
حتما از IP (IP) که همیشه برای دسترسی به صفحه یا برنامه استفاده می کنید استفاده کنید.
زمان ارسال تصاویر از اسناد و داده های شخصی نباید از 15 دقیقه تجاوز کند. همچنین ، هنگام تأیید اعتبار با ID CRAD ، صفحه مرورگر خود را (بار دیگر بار) تازه نکنید.
اگر به هر دلیلی نتوانید اطلاعات تأیید اعتبار را ثبت کنید ، می توانید حداکثر 10 بار در روز اقدام کنید. در غیر این صورت ، شما باید 24 ساعت پس از آخرین اقدام خود برای تأیید اعتبار درخواست کنید.
اندازه عکسهای تحویل داده شده نباید از 5 مگابایت تجاوز کند.
تأیید Binance ممکن است چند روز طول بکشد.
اسناد مورد نیاز برای تأیید اعتبار شامل چندین مورد است که بهترین آنها برای کاربران ایرانی ، شناسه های سایر کشورها و بدون محدودیت مجاز است.پس از احراز هویت در بایننس، 1 ماه بعد می توانید از بیش از 20 اهرم استفاده کنید.
شما می توانید قبل از احراز هویت، سرمایه خود را به کیف پول Trust Volt انتقال دهید و پس از تکمیل احراز هویت، ارزهای خود را به بایننس برگردانید (برای نگهداری طولانی مدت، بهتر است از کیف پول استفاده کنید، صرافی محلی برای معامله Be است).
آموزش احراز هویت در اپلیکیشن بایننس

لطفا به تمام نکات ذکر شده در ویدیو توجه کنید تا بتوانید به درستی از سرمایه خود محافظت کنید:.



تعداد بازدید از این مطلب: 621
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید